2014. november 12., szerda

Érzelmi vezettetés


Az univerzum reaktív természetű, és egy azonnali érzelmi reakciót ad a gondolataid irányára vonatkozóan. Olyan ez, mint amikor valaki azt mondja:

-Ábrahám, tegnap fejbe vertem magam egy kalapáccsal, ami borzalmas volt, mégsem bírtam abbahagyni.Aztán ma reggel, amikor felkeltem, felvettem a kalapácsot, és tovább kezdtem ütni magam a kalapáccsal. És ez nem jó...de tegnap is ezt tettem, ma is ezt teszem, és valószínűleg holnap is ezt fogom tenni.

És erre mi azt feleljük: - Rendben.

Amire azt kérdezed: - De nem kellene az univerzumnak szervezettebbnek lennie, hogy ne tegyem ezt magammal?

Azért mondjuk ezt nektek ezen a túlzó és drámai módon, hogy megértsétek, hogy SOHA SEMMI
sem történt veled - soha - AZ EGÉSZET TE TETTED MAGADDAL.
Minden ami történt, akár csecsemő korodban -MINDEN arra a REZGÉSRE reagálva történt, amit TE sugároztál ki MAGADBÓL.

Erre most azt mondhatnád: - Nos, biztosan nem verném folyton fejbe magam azzal a kalapáccsal, ha az nem lenne ott. Valaki itt hagyta. És láttam, hogy valaki más is folyton fejbe veri magát vele, és azt hittem, ez a helyénvaló viselkedés. Így aztán én is elkezdtem ugyanezt csinálni.

Erre azt kérdezzük: - És nem fáj?

Amire azt válaszolod: - De, nagyon fáj.

És a mi válaszunk erre: - Látod? Ez a VEZETTETÉS.

Abraham-Hicks



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése