2014. június 23., hétfő

Élj szabadon!



"Elképesztő bölcsességet halmoztál fel az összes életed során, és ezt a bölcsességet a Lélek magába itta. És már ott van minden tettednek a bölcsessége.

Eljön egy idő, egy hely, egy pont, amikor elérkezik annak ideje, hogy magadba idd azt a bölcsességet, amikor tényleg készen állsz arra az elixírre. Eljön az a pont, amikor felismered, hogy egy elképesztő tapasztalásban van részed. Senki sem helyezett téged ide, és senki sem tart itt saját magadon kívül.

Sok kifogásod van - legyen szó akár a munkádról, a gyerekeidről, az egészségedről - sok a kifogásod arra, hogy miért nem teszed ezt meg. De el fog jönni egy pont, amikor köpsz majd az összes kifogásodra: - Elég volt! Elég volt! Elég volt!

Amikor majd veszel egy mély lélegzetet, és azt mondod: - Én vagyok az egyetlen, aki megadhatom magamnak a szabadságomat. Annak szabadságát, Aki Valójában Vagyok. Nem a politikától, a munkától vagy a pénztől való szabadságot, hanem annak szabadságát, hogy mindaz legyek, Aki Vagyok. Annak szabadságát, hogy levessem magamról azokat a korlátokat, amiket én helyeztem magamra. Annak szabadságát, hogy túllépjek a hipnózison, amit lehetővé tettem az életemben.
Annak szabadságát, hogy: Vagyok, Aki Vagyok.

És akkor majd, abban a szabadságban megtörténik az előző életekre való szentséges emlékezésed, az összes tettedre való szent emlékezés, az angyali családodra történő szent emlékezés, ahonnan érkeztél, és a teljes utazásodra való szent emlékezésed, ami egészen idáig elhozott téged.

Annak szabadsága, hogy újra tudatos legyél - teljesen tudatos. Annak szabadsága, hogy érzéki legyél - hogy mélységesen mélyen érzékelj.

Nagyon lekorlátoztad az érzékiségedet. Féltél érezni, érzékelni, érzékinek lenni, és nem engedted meg, hogy az a Fény kiragyogjon belőled.

Visszatartottad. De eljön egy pont, amikor azt mondod: - Szabadság. Megengedem a szabadságomat."

Részlet: Adamus - Élj szabadon!
Tudatosság póráz nélkül - Szlovénia, Bled, 2014. május.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése