2013. május 31., péntek

Érzelmi gyógyulás


2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Nem tudom,de úgy érzem,valahova le kell írnom,amit ma éreztem.
    Váltogattam a tévén a csatornákat,aztán leragadtam a muzsika tv-n - próbáltam a dualitáson felülemelkedni,miközben néztem a lakodalmaszene legjobbjait.Aztán továbbkapcsoltam egy másik zenecsatornára és meghallottam egy zenét,ami nagyon mélyen megérintett.Tulajdonképpen nem is tudtam mi az,ami megfogott benne,de nagyon mély érzéseket keltett.
    Ez volt az egyébként:
    http://www.youtube.com/watch?v=ViNBOWkRiOY
    Megkerestem a youtube-on és megint meghallgattam,és elkezdtem könnyezni.Nem értettem az egészet,még egyszer meghallgattam és sírtam.
    Valahogy megéreztem,hogy mi ez az egész.Megéreztem,hogy mikor kicsi voltam akkor éreztem a jelenlétemet.A videoklipben a hosszúkabátos fazon és a kisgyerek is én voltam.
    Van egy gyerekkori képem,amit már régen kiemeltem a fényképalbumból, azon úgy nézek valamire,vagy valakire - szerintem ott láttam önmagam.
    Újra bekapcsoltam a zenét nagyot lélegeztem és beleéreztem magam a gyerek Sanyikába és együttéreztem és átéreztem azt a rengeteg dolgot amit még át fog élni,és biztosítottam,hogy végig vele leszek.Táncoltam is vele,óriási energiák szabadultak fel.
    Azt hiszem végig tudta..

    Tamás aki Sanyi is volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Tamás, aki már nem Sanyi :)

      Biztosan fantasztikus élmény lehetett, így elolvasva is megható volt, és köszönöm, hogy megosztottad velünk. Ildi :)

      Törlés