2022. augusztus 29., hétfő

A MESTER JOGAI

 

 

 

 

A MESTER JOGAI

 

 

Biztonságban Vagyok

Mindig velem van a természetes védelmem

 

Mindig nyíltan fejezem ki magam

Nincs szükségem magyarázkodásra vagy önmagam lekorlátozására

 

Szabad Vagyok

Karma, bűntudat és szégyen nélkül

 

Szépség és érzékiség Vagyok

 

Vagyok, Aki Vagyok

Nem a tömegtudat, nem az őseim, nem az elmúlt életek, nem az angyali családom vagy mások kivetítései vagyok

 

Tudatában Vagyok a Lelkem Érzékeinek

és a fizikai érzékszerveimnek

 

 Öröm Vagyok

 testem minden egyes sejtében és az elmém minden gondolatában

 

Ellazult Vagyok

végre-valahára

 

Fizikai harmóniában Vagyok

a fizikai testemmel és a FényTestemmel

 

Túl Vagyok a halálon

ahogy azt az emberi állapot régen ismerte

 

Birtokomban van a Titkos Kertem

a Lelkem mély szentélyében

 

Mester Vagyok

és Én határozom meg a valóságomat


 Crimson Circle/ Fordítás~Telegdi Ildikó~LélekForrás

 

A Testetöltött Mesterek Realizációja


A Realizált Mester, aki azt választja, hogy itt marad a Földön sok magától értetődő  és önmagának adott jogot élvez.

Adamus Saint-Germain szerint ezek azok a minimum szükségletek, amire egy szuverén létező jogot formál, hogy Testetöltött Mesterként éljen a bolygón, amit nem valaki más ruházott rá, hanem ezek a Mester jogai. amivel a Mester elismeri, hogy az energia teljes kegyelemben szolgálja őt.  

Miután a Padon ülés művészete Sorozat 10-ik Shoudjában erről a Shaumbra véleményét kérte, Adamus lepárolta a válaszokat és felkínálta a Mester Jogainak jelen felsorolását a 11-ik Shoudban 2022. augusztus 6-án.

   

 

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése